Χρίστος Δημητρίου «Πραγματοποιώ το όνειρο μου για σπουδές στην Τέχνη με την βοήθεια της EurostudiesCy »

Από μικρή ηλικία η αγάπη μου προς την τέχνη με έκανε να στοχεύω σε Ακαδημία Τεχνών σε πανεπιστήμιο του εξωτερικού. Συγκεκριμένα η Ολλανδία αποτελούσε πρώτιστη επιλογή, καθώς προσφέρει κορυφαία πανεπιστήμια με αγγλόφωνα τμήματα και προσιτά δίδακτρα.

Απευθυνόμενος στους Σύμβουλους Σπουδών της EurostudiesCy, αρχικά έκανα το Τέστ Επαγγελματικού Προσανατολισμού Horizon Europe το οποίο με βοήθησε να ξεκαθαρίσω τις επιλογές μου, αλλά και να στοχεύσω σε συγκεκριμένες σχολές.

Σε μετέπειτα στάδιο, συνεχίσαμε με την εύρεση και κατάταξη των Ολλανδικών πανεπιστημίων βάση των αναγκών μου και ολοκληρώσαμε την διαδικασία με την συμπλήρωση αιτήσεων σε προγράμματα σπουδών που με ενδιέφεραν.

 Παρόλα αυτά, τα Πανεπιστήμια τέχνης δεν βασίζονται σε εξετάσεις αλλά στην δημιουργική ικανότητα του αιτητή να παρουσιάσει το προσωπικό του έργο. Η διαδικασία χρήζει αρκετή δουλειά που ωστόσο μέσα από την ενθαρρυντική και καθοδηγητική παρουσία του συμβούλου μου, όλα ολοκληρώθηκαν χωρίς άγχος και στέφθηκαν με επιτυχία.

Έτσι λοιπόν, λίγο καιρό πριν την έναρξη των σπουδών μου στην Ολλανδία στο Minerva Art Academy στο τμήμα Γραφικών Τεχνών, θα ήθελα να προτείνω σε κάθε νεαρό άτομο που βρίσκεται αντιμέτωπο με το δίλημμα των σπουδών να απευθυνθεί στους εξειδικευμένους Σύμβουλους Σπουδών της EurostudiesCy. Η καθοδήγηση και οι πληροφορίες που προσφέρουν από το πρώτο ραντεβού είναι ουσιαστικές έτσι ώστε ο μαθητής και οι γονείς του να μάθουν τα πάντα για τα Πανεπιστήμια, τις επιλογές χωρών, τα προγράμματα σπουδών, τα δίδακτρα, την διαμονή και γενικότερα την επαγγελματική εξέλιξη.

Καλή επιτυχία σας όνειρα σας!

Χρίστος 27/6/2018

 

Για περισσότερες πληροφορίες ή και διευθέτηση ραντεβού με Σύμβουλο Σπουδών:

Τηλ: 70 000 108

Email: info@eurostudiescy.com

💻 Facebook Eurostudiescy

💻 Instagram EurostudiesCy

 

 

 

Leave a comment